Arborele Vietii - Terapii Remedii Dezvoltare Personala

Bine ati venit !

Aici discutam despre cum sa fim mai sanatosi , mai voiosi :) mai plini de viata, pe care cu totii vrem sa ne-o traim din plin,despre cum sa facem fata unor situatii de viata, fie ca e vorba de o frustrare, o afectiune, stres, intrebari fara raspuns, despre cum sa ne dezvoltam si sa ne descoperim eul, despre ce descoperiri noi s-au mai facut si felul in care acestea ne ajuta sa fim NOI, autentici, originali si nu numai.

Leacuri de la cititori


Reteta contra hemoroizilor


Se ia o banana verde cu coaja cu tot si se taie in felii de circa 2 cm. Bucatile de banana astfel taiate se pun intr-un vas de sticla sau sita asezata deasupra unui vas cu apa in fierbere. Se tin pe aburi circa 10 minute sau pana coaja bananei devine moale si se poate manca. Tratamentul poate fi urmat pana cand problema dispare. Remediul fiind eficient, durata va fi foarte scurta.

Sirop pentru tratarea bronsitei

Din cinci inflorescente de soc se face o infuzie la un litru de apa clocotita, dupa care se acopera vasul cu un tifon (nu se pune capac). Dupa ce lichidul s-a racit, se adauga 1 kg de zahar si o jumatate de lamaie cu coaja, taiata marunt. Se pune la foc mic si se fierbe pana ramane un sfert din cantitatea de sirop. Cand se raceste, se toarna lichidul intr-o sticla de culoare inchisa. Din acest sirop se adauga cate o lingura la o cana cu ceai de podbal. Se beau trei cani pe zi. Pentru copii se pune o lingurita la o cana de ceai.

Reteta pentru tratarea anemiei, epuizare fizica si psihica

La 100 g grau pisat se adauga o lingurita de miere, o lingurita de ulei de masline si o jumatate de kilogram de mere rase. Aceasta pasta trebuie consumata timp de doua saptamani zilnic, in locul uneia dintre mese.

Doua leacuri simple si sigure

Pentru ulcer

Ingrediente: 1/4 kg morcovi, 1/4 kg pastarnac, 1/4 kg miere, 1/4 ulei de masline.
Se rad morcovul si pastarnacul prin razatoarea mica, dupa aceea se amesteca cu mierea si uleiul. Se lasa la macerat in frigider 8-10 zile, dupa care se consuma cate o lingurita dimineata, pe stomacul gol. Se poate prepara - daca este cazul - doar jumatate din cantitate, si cand constatam ca mai avem preparat pentru 8 zile, se face si cealalta jumatate.

Pentru iritatia puternica a pielii

Se pune intr-un borcan de 400 g jumatate sunatoare si jumatate ulei de floarea-soarelui, dupa care se fierbe la bain-marie. Se lasa sa se raceasca si se unge locul afectat in fiecare zi, pana dispare iritatia.

Cum m-am vindecat de astm bronsic sever

In anul 2001, am fost diagnosticat cu astm bronsic sever. Luni la rand m-am confruntat cu o tuse rebela in urma careia ma sufocam, nu puteam sa dorm decat pe partea dreapta, pofta de mancare imi disparuse, slabisem mult, oboseam la cel mai mic efort, chiar si cand mergeam. Eram alergic la praf, polen de porumb, grau, spray, fum de tigara etc. In final, am apelat si la spray-uri bronhodilatatoare (Ventolin), dar fara nici un rezultat. Din fericire, am fost indrumat catre un tratament pe care l-am urmat vreme de 18 zile, dupa care mi-am revenit complet. Am mers la bai, la Govora, judetul Valcea, in perioada 1 iunie - 18 iunie 2003. Mi s-a recomandat ca proceduri: magnetodiaflux - 10 minute/zi si pulverizatii cu sulf - de 2 ori pe zi, timp de 20 minute, cu o pauza de aproximativ o ora intre ele. In paralel cu procedurile, am folosit zilnic tinctura de propolis (cateva picaturi, 5-10) pe o bucatica de paine (de 3-4 ori pe zi). Administrarea tincturii de propolis am facut-o din proprie initiativa, fara nici o recomandare, dar cred ca mi-a fost de mare folos in vindecarea bolii. Mentionez ca folosesc zilnic ceaiuri din plante de padure, iar din cand in cand, iau cate o lingurita de sirop din muguri de brad, patlagina sau podbal. Tinctura de propolis se gaseste in farmacii. Am 57 de ani si la ora actuala ma simt vindecat complet.

1 comentarii:

Alexandru IVAN spunea...

TERAPIA BOWEN (BOWTECH) este cea mai eficienta terapie de vindecare si relaxare a organismului uman.

Trimiteți un comentariu