Arborele Vietii - Terapii Remedii Dezvoltare Personala

Bine ati venit !

Aici discutam despre cum sa fim mai sanatosi , mai voiosi :) mai plini de viata, pe care cu totii vrem sa ne-o traim din plin,despre cum sa facem fata unor situatii de viata, fie ca e vorba de o frustrare, o afectiune, stres, intrebari fara raspuns, despre cum sa ne dezvoltam si sa ne descoperim eul, despre ce descoperiri noi s-au mai facut si felul in care acestea ne ajuta sa fim NOI, autentici, originali si nu numai.

Am mari probleme cu gatul


Am avut si eu probleme cu gatul. Aveam dureri asa de mari ca nu puteam sa inghit, si erau zile cand nu puteam sa vorbesc, comunicam cu ai mei prin scris sau prin semne. Am facut tratament medicamentos, ma simteam bine o perioada scurta de timp, dar boala revenea. Acum sunt sanatoasa, m-am vindecat. Am facut gargara cu otet de mere (nu din comert) preparat in casa, dupa metoda doctorului D. C. Jarvis, din cartea sa "Mierea de albine si alte produse naturale". Despre durerile de gat autorul cartii scrie la pagina 62: "Metoda cea mai obisnuita pe care o foloseste medicina populara pentru tratarea durerilor de gat este gargara cu o solutie de otet de mere: o lingurita la un pahar cu apa. Din aceasta solutie se ia din ora in ora cate o gura cu care se face gargara si apoi se inghite. Solutia folosita pentru gargara este inghitita pentru ca conform medicinei populare in acest fel sunt atinse toate partile profunde ale gatului, ceea ce prin simpla gargara nu se intampla intotdeauna. Pe masura ce jena din gat cedeaza, gargarele pot fi facute la intervale mai mari.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu