Arborele Vietii - Terapii Remedii Dezvoltare Personala

Bine ati venit !

Aici discutam despre cum sa fim mai sanatosi , mai voiosi :) mai plini de viata, pe care cu totii vrem sa ne-o traim din plin,despre cum sa facem fata unor situatii de viata, fie ca e vorba de o frustrare, o afectiune, stres, intrebari fara raspuns, despre cum sa ne dezvoltam si sa ne descoperim eul, despre ce descoperiri noi s-au mai facut si felul in care acestea ne ajuta sa fim NOI, autentici, originali si nu numai.

Cum restabilesti controlul asupra propriului destin


Simti uneori ca nu ai control asupra directiei in care a luat-o viata ta? Esti ocupat cu activitatile zilnice si deodata realizezi ca nu traiesti viata pe care ti-o doresti. S-ar putea ca atunci sa incepi sa te gandesti la posibile schimbari dar dupa un timp sa decizi ca lucrurile s-ar complica prea mult si ca de fapt viata ta nu e chiar atat de rea incat s-o schimbi. Asa ca te intorci la rutina.

Traiul de zi cu zi

Aceasta este reteta perfecta pentru nefericire si regrete ulterioare. A restabili controlul asupra destinului tau nu inseamna sa-ti stabilesti noi obiective pe care s-ar putea sau nu sa le atingi. A restabili controlul asupra destinului tau inseamna a-ti trai viata realizand zi de zi lucruri care iti aduc implinire spirituala, fizica si emotionala. Cand te gandesti cu adevarat la viata ta iti dai seama ca ea este alcatuita din lucrurile pe care le-ai experimentat pe parcursul ei. Daca decizi care este directia in care vrei sa mearga viata ta si daca in fiecare zi faci pasi in acea directie, vei realiza ca ai atins deja un scop fundamental, acela de a trai o viata plina de bucurie si de sens.



Ce poti controla?

Unul dintre modurile in care poti incepe sa preiei controlul asupra propriului destin este sa decizi sa-ti canalizezi energia asupra lucrurilor pe care le poti controla sau influenta in mod direct. Ceea ce poti controla cu usurinta depinde intr-o anumita masura de mediul in care traiesti. Daca, de exemplu, locuiesti intr-un oras mic unde in care functioneaza o singura fabrica iar tu visezi sa fi insotitor de zbor, sansele ca tu sa-ti atingi scopul si sa-ti controlezi destinul pot parea din start imposibile.

Nu-ti poti transforma orasul intr-o metropola care sa-ti ofere multiple oportunitati si nu poti transforma fabrica din orasul tau intr-o companie de transport aerian in care sa-ti gasesti slujba dorita. Poti ramane acolo unde te afli parandu-ti rau pentru tine sau poti decide sa preiei controlul asupra destinului tau si sa te muti intr-o metropola unde exista sansa sa-ti indeplinesti obiectivul. Odata ce ai decis sa treci la actiune in zone in care detii un anumit control, solutiile care te vor ajuta si care te vor mentine pe drumul tau vor incepe sa se materializeze.

Curajul de a prelua controlul

Imi amintesc ziua in care m-am infuriat teribil pe mine insumi realizand ca cele mai multe temeri pe care le-am avut in tinerete nu s-au materializat si mi-a parut rau dupa oportunitatile pe care mi-am imaginat ca le-am pierdut. Mi-am permis sa ma simt astfel o vreme pentru ca, cinstit vorbind, uneori imi este usor si-mi cade bine sa fiu suparat. Apoi mi-am amintit ca totul in viata se intampla cu un rost si ca puteam alege sa profit de pe urma experientei mele sau sa sufar din pricina ei.

Faptul ca am realizat ca am avut atat de multe frici despre care am inteles apoi ca au fost ireale mi-a conferit capacitatea de a-i ajuta pe oamenii despre care stiam ca treceau prin perioade provocatoare si dificile. Uimitor este faptul ca privind in urma spre experientele pe care le-am trait realizez ca de fapt am avut mai mult control asupra lucrurilor decat credeam atunci. Odata ce realizezi ca poti avea mai mult control asupra destinului tau, dobandesti si curajul de a-ti transforma viata pe care o traiesti acum in cea pe care ti-ai dorit mereu s-o traiesti.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu